Husse
Pandion
Helt klart en av de sämsta i KS historia!På väg hem fr 3 dagars Kick Off i Oslo..
Bilden blev så oerhört dålig så jag kände att den måste jag ju bara dela med mej av! Enjoy
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt klart en av de sämsta i KS historia!På väg hem fr 3 dagars Kick Off i Oslo..
Bilden blev så oerhört dålig så jag kände att den måste jag ju bara dela med mej av! Enjoy
![]()
Helt klart en av de sämsta i KS historia!![]()
![]()
![]()
Headbanga lite ihop med ExpressSkakningarKanske lite Metall i lurarna när du tog bilden![]()
Det hände i Norge?En få tacke!
Fan så fint!! Ska bra medela frun men det blir toppen!!Vi kör hos @llesurk han har köpt in massa vin så kl20?
Inte behöver du köpa in fin vin till min inflyttningsfest... sa till gästerna att vi kör hos dig kl20...![]()
Fan så fint!! Ska bra medela frun men det blir toppen!!
Jag korkar upp de så de får lufta innan jag dekanterar dem. Häller sedan ned dem i en stor tillbringare, lite som bål![]()
Räknar sten hårt med att även jag är bjuden! Kan bli riktigt trevligt känner jagFan så fint!! Ska bra medela frun men det blir toppen!!
Jag korkar upp de så de får lufta innan jag dekanterar dem. Häller sedan ned dem i en stor tillbringare, lite som bål![]()
Mums! Lite gårdagens! (Smakar faktiskt bättre än man kan tro)Tar med mig coca cola så vi kan blanda ut bålen med![]()
Det kommer bli så gottTar med mig coca cola så vi kan blanda ut bålen med![]()
Självklart!!!Räknar sten hårt med att även jag är bjuden! Kan bli riktigt trevligt känner jag
Ni ska dock se till att jag inte får i mig för mycket vin, blir rätt stökig då..![]()
Bergholms har inlett nån sorts husbilsuthyrning på sveriebasis.Skulle vilja hyra en husbil och köra runt lite i sverige för att träffa några av KS folk som man pratar med här inne... hade varit kul och få ses live så att säga
![]()
Grattis! Nu är du värd något gott.Terminen slut. Examinationen gick väl. Nu en välförtjänt helg
![]()
Funderar på om det finns någon bakgrundshistoria till texten.
![]()
![]()
Typ:Alltid kul att fantisera om vad som föranlett alla uppmaningar som präntats ned.
Skulle vilja hyra en husbil och köra runt lite i sverige för att träffa några av KS folk som man pratar med här inne... hade varit kul och få ses live så att säga
![]()
Grattis till den! Riktigt trevlig.Tidigare så fotade jag dagens inköp!
Nu ska jag laga mat...
Trevlig fredag alla Klocksnackare!
![]()
![]()
Men vi ses om om 1 timmeSkulle vilja hyra en husbil och köra runt lite i sverige för att träffa några av KS folk som man pratar med här inne... hade varit kul och få ses live så att säga
![]()
Tack ska du ha!Grattis! Nu är du värd något gott.
HärligtTidigare så fotade jag dagens inköp!
Nu ska jag laga mat...
Trevlig fredag alla Klocksnackare!
![]()
![]()
haha hade gärna kört ett litet gtg än att stå och packa upp flyttlådor och packa in skit i förrådetMen vi ses om om 1 timmedu kan få bo i lekstugan
![]()