Ja, så vad väntar du påhaha hade gärna kört ett litet gtg än att stå och packa upp flyttlådor och packa in skit i förrådet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, så vad väntar du påhaha hade gärna kört ett litet gtg än att stå och packa upp flyttlådor och packa in skit i förrådet![]()
Nu är du elak!! hahaha upprepar mantra nu "först sysslor, sen leka" som jag fick höra hela min uppväxtJa, så vad väntar du påflyttlådorna står väl kvar på söndag med
![]()
Hahahah, ja ja okejNu är du elak!! hahaha upprepar mantra nu "först sysslor, sen leka" som jag fick höra hela min uppväxt![]()
Är några steg före digSjälvklart!!!
Ta med dig en Rolex eller två samt något drinkparaply![]()
Meeen vart ska jag bo då, ville ju ha lekstuganMen vi ses om om 1 timmedu kan få bo i lekstugan
![]()
Men paraplyn då??Är några steg före dig
![]()
Meeen vart ska jag bo då, ville ju ha lekstugan![]()
Ska testa nästa helg!
Just fan, får lösa det.Men paraplyn då??
Finns ett litet hörn i vin källaren, kan det duga åt herrn?
Ser riktigt gött ut
Det äre kan jag säga, när du fyllt arton får du vara medSer riktigt gött ut![]()
Ser fram emot detDet äre kan jag säga, när du fyllt arton får du vara med![]()
Riktigt härlig samling du har där.Godkväll kompisar!![]()
![]()
Ska ge INOX lite kärlek under helgen
![]()
Many Thanx! Är rätt nöjd själv, speglar mitt behov rätt bra, även om ytterligare 2 är på väg inRiktigt härlig samling du har där.![]()
Godkväll kompisar!
![]()
Förbaskat bra låda!Godkväll kompisar!![]()
![]()
![]()