Thanx! Köpte lådan på Clas Ohlson då ingick några lager pre-cut skum perfekt för oss super nerds!Förbaskat bra låda!
Ingick skumplasten eller har du fixat den i efterhand?
Lådan är uppskuren för 9 klockor i beräkning en på wristen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Thanx! Köpte lådan på Clas Ohlson då ingick några lager pre-cut skum perfekt för oss super nerds!Förbaskat bra låda!
Ingick skumplasten eller har du fixat den i efterhand?
Lutar åt köp!Thanx! Köpte lådan på Clas Ohlson då ingick några lager pre-cut skum perfekt för oss super nerds!
Lådan är uppskuren för 9 klockor i beräkning en på wristen![]()
Numera lämnar hon inte, klockan har fått klassning ChuckWISapproval — stannarGläds över att din INOX finns kvar.
Work is a curse to the drinking clases.Work...![]()
Det tar sin tid!Fy fan flyttade i torsdags och så här ser det ut idag. Fixade internet igår kväll kl23.00
![]()
![]()
![]()
![]()
Är vi bjudna?Hur dags börjar inflyttningsfesten?![]()
Ska det inte vara tvärtom?Nu är du elak!! hahaha upprepar mantra nu "först sysslor, sen leka" som jag fick höra hela min uppväxt![]()
Vi som är behövde inte fråga...Är vi bjudna?
![]()
Vi har visst lite olika intressen i familjen...känner mig ganska korkad! Men alltid trevligt att snacka lite Rubiks kub på
morgonkvisten!
Nä!Riktigt trevligt faktiskt att sitta med musik i hörlurarna och se hur man blir lite bättre för varje gång.
Mer irriterande leksak får man leta efter, lösningen har ju heller inget med färger att göra.Nä!
Hatar kubjäveln, den får mig att känna mig korkad!
Hade en kund på Erikshjälpen vars son är autistisk, hon köpte alla olika varianter på kuben som finns (många)
Han brukade lösa dom på nån minut, på första försöket![]()
Shit hur länge har du haft den där? Aldrig sett en så sol och vattenblekt skxPå en trendig after beach. Mycket AP och dussintals Rolex här. Seikon duger bra.
![]()
Nä!
Hatar kubjäveln, den får mig att känna mig korkad!
Hade en kund på Erikshjälpen vars son är autistisk, hon köpte alla olika varianter på kuben som finns (många)
Han brukade lösa dom på nån minut, på första försöket![]()
Det tar sin tid!
Ska det inte vara tvärtom?
Natti från norr!
![]()
God morgon KS!
Ingen hundpromenad, men väl frukost för både människor och katter!![]()
![]()