• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Annons fotat lite:)
IMG_20190120_175202.jpg

Haha nej eller ja den politiska liknelserna finns numera mellan Sverige och Italien, båda har idioter i riksdagen! Mammas släkt är svensk och pappas släkt är Italiensk/Grekisk så jag brukar säga att jag är en gatukorsning :p
Såg i nåt inlägg att du var född(?) i Västerås!
Mina första år tillbringade jag på Råby, farmor och farfar bodde på Skjutbanegatan.
Sedan blev jag norrlänning!

Ligger ju helt rätt i tiden att vara en hybrid också.

Bra tänkt! Jag ligger rätt i tiden så att säga.... Du vet du vart man kan hitta lediga jobb på island?

Såg i nåt inlägg att du var född(?) i Västerås!
Mina första år tillbringade jag på Råby, farmor och farfar bodde på Skjutbanegatan.
Sedan blev jag norrlänning!

Jag bodde i ca 6mån på rekylgatan 6 i västerås sen flyttade vi till Lysekil och bodde där tills jag var ca 4 år sen flyttade vi till halmstad men min mormor bodde på
Bangatan 1f i västerås så jag föddes 1973 så bodde du där då så bodde vi ca300-500m från varandra :)

Bra tänkt! Jag ligger rätt i tiden så att säga.... Du vet du vart man kan hitta lediga jobb på island?

Jag bodde i ca 6mån på rekylgatan 6 i västerås sen flyttade vi till Lysekil och bodde där tills jag var ca 4 år sen flyttade vi till halmstad men min mormor bodde på
Bangatan 1f i västerås så jag föddes 1973 så bodde du där då så bodde vi ca300-500m från varandra :)
Du kan börja med att kika här.
https://vinnumalastofnun.is/en

Jag har bott på Markörgatan i V-ås och såg när höghuset på Rekylgatan brann. Många klasskompisar från Lillhagaskolan bodde där :)

Tillbaka
Topp