Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Shiiit! 2019Köpte idag mitt livs första almanacka, det måste ju minst vara 10 vuxen poäng?
![]()
Försöker bli mindre beroende av mobilenShiiit! 2019Hade min sistafilofax 1992 när jag var ordförande i MUF
![]()
HahaFörsöker bli mindre beroende av mobilenSka bara gå med i MUF då
![]()
Finns alltså bara hetlevrat folk som utbildar sig. För de kan omöjligt vara cool'aHett ämne!
Sprit är en gudagåva till oss människor, jag älskar spritSambon jobbar, dottern sover... Why not?
![]()
Hahahaha!Sprit är en gudagåva till oss människor, jag älskar sprit![]()
Caol ila, 12 år.Sprit är en gudagåva till oss människor, jag älskar sprit![]()
Jag och brorsan var på Islay 2013, det första destilleriet man kommer till när man gått av färjan i Port Askaig är Caol ilaCaol ila, 12 år.
Mmmmumma
Coolers! Enda nackdelen med wirren ikväll är att det inte är jättemycket kvar i flarranJag och brorsan var på Islay 2013, det första destilleriet man kommer till när man gått av färjan i Port Askaig är Caol ila
![]()
Råbarkad som jag är dricker jag helst Laphroaig 10 år.Coolers! Enda nackdelen med wirren ikväll är att det inte är jättemycket kvar i flarran
Har mer att välja på men Caol ila är favoriten![]()
Råbarkad som jag är dricker jag helst Laphroaig 10 år.
Jag rekommenderar en tur till Islay, mitt (och säkerligen många andras) Mekka.![]()
Näst bäst i skåpet![]()