Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser bra ut vad är det för bikePrecis fixat elektroniken i nyförvärvet, cykeln alltså. Barndomsdröm i uppfyllelse!
![]()
Tackar @Dt250 och @StrobomanDen måste vi få en bättre bild på !
Jäklars!![]()
Så grönt de kan bli, snyggt!På promenad!!
![]()
JaSå grönt de kan bli, snyggt!
Now this is one he'll of a bored and well oiled guy..... l know cause I do the same thingVi håller Lördag![]()
![]()
![]()
En @vaniljglass ?Tar en liten whiskey och en pytteliten glass![]()
Fantastisk hoj!Tackar @Dt250 och @Stroboman
Det är en Strato Flyer av Western Flyer (Murray) ca 1959. Fick nyss hem den från England, ingenting saknas och är orört ( t.o.m tutan fungerar) . Ska montera en rocket lampa på framskärmen och sätta på whitewall däck framöver. Sen blir det att cruisa till sommaren.
![]()
Haha den är tillbakalämnad. Nu har jag bara Agneta här.Du är bara avundssjuk på att vi har katter och att du får låna en hund som dels är mindre än katterna och helt odresserad!![]()
![]()
![]()
Fast Mathilda kanske inte är jätterdresserad...
Ja, jag kom inte riktigt överens med titanet på aerospacen.Har du skaffat en Seamaster? 41mm? Älskar den blå tavlan
Husses guldklimp!Haha den är tillbakalämnad. Nu har jag bara Agneta här.![]()
Så sant. Strax efter whiskyVin är bästa medicinen mot influensa
![]()
Ja de flesta har nog gjorts om till customhojar genom åren så det är få orörda kvar. Sen är det nog många som styckar WFs, Schwinns eller liknande och säljer delarna, bara pedalerna annonseras för 1000kr typ. Står i valet och kvalet om jag ska restaurera den eller försegla den...Fantastisk hoj!
Kul att den var oskruvad, måste vara jättesvårt att hitta en sån! Den inbjuder ju rätt hårt till customisering, stort grattis!