• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Universums snyggaste länk?
Screenshot_20190126-215529.jpg

Nope, fixar det nog i år dock. Den måste släpas hit (Island) också.
Köra en nightraid? Mötas i varsin RIB halvvägs...:blackalien:
Eller så glider man av svettig och nervös i Reykjavik, tullmannen vinkar in en "Smuggling av theremini! Mycket allvarligt på min ära, blir mycket hård tid detta, kanske rent av straffarbete vid geisrarna":nailbiting:

I övrigt, mycket gott.:)

Go kväll!
Spännande med Manila!
Min svåger har bott ett år där, gör fö Amsterdam till rena glesbygden!
Ta det lugnt, var rädd om er, det är obra att vara sjuk/ skadad i Manila!
Svågern vet...
16613 en klar favorit! :)
Tackar så mkt, Har en övernattningslägenhet här, är ej så ofta här, men har bra koll på Manila, och för gammal för springa på stan, kollar på Netflix o KS surfar istället:)

Tackar så mkt, Har en övernattningslägenhet här, är ej så ofta här, men har bra koll på Manila, och för gammal för springa på stan, kollar på Netflix o KS surfar istället:)
Han var där och pluggade och jobbade för nån organisation,
körde rullstolskurser.
Fick rullstolen skadad i en krock när ett gäng skulle iväg och bada.
En av tjejerna som var med (från USA) hämtades med amerikanskt ambulansflyg och mina svärföräldrar fick åka dit och reparera svågerns rullstol!
Nu nöjer han sig med Teneriffa på vintern! :)
Edit: Jäkla coolt ändå med en övernattningslägenhet i Manila!

Tillbaka
Topp