Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
NästanUniversums snyggaste länk?
![]()
Universums snyggaste länk?
![]()
NästanAP är stark trea efter VC på andra plats
![]()

Beställt theremini än ?NästanAP är stark trea efter VC på andra plats
![]()
Snyggt, passar dig perfektTackar! Det är faktiskt 36 mm, ångrar inte en sekund att jag valde denna framför den större varianten.
Den är verkligen asfin! Blev tvungen att köpa den med vit tavla ocksåFantastisk representant för -70 talet!
Grymt skarp boett
Galet bra!!
Universums repvänligaste länkUniversums snyggaste länk?
![]()
Mentalt ja, skarpt säger jag som Yoda lär ha sagt på Space Basel "Wait until the Jubilee is stiff like Master Young you must"Beställt theremini än ?

Nope, fixar det nog i år dock. Den måste släpas hit (Island) också.Mentalt ja, skarpt säger jag som Yoda lär ha sagt på Space Basel "Wait until the Jubilee is stiff like Master Young you must"
Men februari löning går vi all in
Har du?
Spelar du just nu?
Jag hör svaga toner av magnetiskt ojämna ljudkurvor![]()
Fortfarande snyggaste, by far!Universums repvänligaste länk
Då har du aldrig ägt en Rolex med PCL!Universums repvänligaste länk
Hade en sub i tvåton, där kunde man stirra ut hairlinesen på länken.Då har du aldrig ägt en Rolex med PCL!
Passar inte mina håriga armar, men passar frugans dock, mindre desto bättreFortfarande snyggaste, by far!
Ännu grönareVi kör på med grönt![]()
![]()
![]()
Ja AP är repvänliga men samtliga oysterlänkar med pcl eller tvåton vinner den striden överlägset.Passar inte mina håriga armar, men passar frugans dock, mindre desto bättre
Köra en nightraid? Mötas i varsin RIB halvvägs...Nope, fixar det nog i år dock. Den måste släpas hit (Island) också.

Vad röker du för najsigt just nu ?Köra en nightraid? Mötas i varsin RIB halvvägs...
Eller så glider man av svettig och nervös i Reykjavik, tullmannen vinkar in en "Smuggling av theremini! Mycket allvarligt på min ära, blir mycket hård tid detta, kanske rent av straffarbete vid geisrarna"
I övrigt, mycket gott.![]()
Rootbeer 1981 års lager...det sätter spårVad röker du för najsigt just nu ?
![]()
Go kväll!Morrn KS, Stroboman, i Manila en dag. Mot Amsterdam ikväll.![]()
Tackar så mkt, Har en övernattningslägenhet här, är ej så ofta här, men har bra koll på Manila, och för gammal för springa på stan, kollar på Netflix o KS surfar iställetGo kväll!
Spännande med Manila!
Min svåger har bott ett år där, gör fö Amsterdam till rena glesbygden!
Ta det lugnt, var rädd om er, det är obra att vara sjuk/ skadad i Manila!
Svågern vet...
16613 en klar favorit!![]()
Riktigt bra den därTidigt sjuttiotal... L O V E!![]()
Han var där och pluggade och jobbade för nån organisation,Tackar så mkt, Har en övernattningslägenhet här, är ej så ofta här, men har bra koll på Manila, och för gammal för springa på stan, kollar på Netflix o KS surfar istället![]()