Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp, isfritt o perfekt bananklimat. Lite sugen på att plantera avocado, citroner och mango som komplement.Måste vara Skåne, inte en chans att banansäsongen fortlöper någon annanstans
Bästa hälsningar, -6 och mörkt.
Ah! Där ser man. Visst känner man igen det - vackra Malmö!Japp, isfritt o perfekt bananklimat. Lite sugen på att plantera avocado, citroner och mango som komplement.
![]()
Aj aj aaaj!Japp, isfritt o perfekt bananklimat. Lite sugen på att plantera avocado, citroner och mango som komplement.
![]()
Salt, perfekt till MargaritasAj aj aaaj!
Strö Salt i såren, bara!![]()
Kom igen!
Ljug och säg att det är för varmt eller för fuktigt!
Som om det inte skulle vara nog så har vi 70cm snö också!
Vem skulle vilja ha palmer i trädgården?![]()
Spicy Tuna Roll
![]()
632?Kaaaaallt idag..
![]()
Ja hur gör du då??Hahah vafaaan![]()
Hahaha, jag dör![]()
Inge fitt skin på händerna där inteTuffa klockan fick följa med på jobbet idag!
![]()
Om inte de godaste i Sushiväg jag ätit så i alla fall top 2De där såg sinnessjukt gott ut!
Hahahaha"När ens partner inte vill gå med på tuffare tag"
Älskar somrarna med husbilsköket!Kokade potatis till fisken förut, det gick bra![]()
![]()
Är väldigt trevligt med gasspis!!Älskar somrarna med husbilsköket!
Har funderat på gasspis till köket många gånger.
Har du stadsgas, eller har du löst gasförvaringen på nåt süperintelligent sätt?
Är väldigt trevligt med gasspis!!
Härligt att laga mat pådrygt att rengöra då det inte bara är att torka av.
Ingen stadsgas här inte
Finns en über smart lösning![]()
Nee, min grönis 911
Aha, underbarare då!!Nee, min grönis 911![]()
Det är riktigt härlligt! Man blir bra bortskämd med den snabbheten. Men om man är oaktsam så kan man bränna många kastruller![]()
Ja, nån übersmart lösning måste man ju ha!
I husbilen är ju allting så peckligt, så det är ännu värre att städa, än en gasspis inomhus!
Men känslan när man bara startar en platta och det kokar på fort sekunder är fantastisk![]()
Den ölen är den bästa
Kikar när Henke lundqvist gästar Renés brygga
![]()
Ja jag funderade också på det, är rätt dålig på kronografer. Snygg såg den iaf ut att vara-Undrar vad han kan ha för klocka på sig. Ser ut som en Panda. Något som du känner igen?
-Undrar vad han kan ha för klocka på sig. Ser ut som en Panda. Något som du känner igen?