Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kom plötsligt på en fördel med sociala medier. Krya på dig och håll dig bakom tangentbordet tills du är frisk.Insjuknat i magsjuka under natten. Tycker extremt synd om mig själv!![]()
Verkligheten är också en illusion!Tillbaks till verkligheten och skolan
![]()
TackarKom plötsligt på en fördel med sociala medier. Krya på dig och håll dig bakom tangentbordet tills du är frisk.![]()
Nej för fan!Funderar på om man skulle ta en liten promenad för att piggna till lite
![]()
Så segt! Tog mig tillslut 17 timmar hem till dörren. Var ju totalt haveri på Arlanda när jag väl kom fram.. skrikande barn, folk på golvet, en iallafall 2 timmar lång taxi kö. Dålig helg att resa på!Senast jag var i Oslo blev vi fast i 2 dagar pga snöoväder. För att göra det hela lite bättre lyckades SAS slarva bort både bagage och barnvagn. =)
Ha!Kan meddela att snökaoset i Helsingborg håller i sig.
![]()
Det där låter inte roligt! Skönt att ni är hemma nu iaf.Så segt! Tog mig tillslut 17 timmar hem till dörren. Var ju totalt haveri på Arlanda när jag väl kom fram.. skrikande barn, folk på golvet, en iallafall 2 timmar lång taxi kö. Dålig helg att resa på!
Var nånstans ?
Jag skippade den galna idén, tog lite mer kaffe iställetNej för fan!
Provade nyss, blev bara frusen och tröttare!![]()
Blue Lagoon Island!Var nånstans ?![]()
Mycket klokt!Jag skippade den galna idén, tog lite mer kaffe istället![]()
Inventerinsdöden är hemsk!Nytt rekord men lika aptråkigt som vanligt.![]()
Ses om en vecka inventerings röv
Fruktansvärd, men känslan när man är klar är oslagbarInventerinsdöden är hemsk!![]()
Var nånstans ?![]()