Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En underbar, vacker och sorglig film som verkligen sätter sig i hjärtat.Kollar på Into the wild men en för ändamålet lämplig klocka.![]()
Definitivt!En underbar, vacker och sorglig film som verkligen sätter sig i hjärtat.
Det här är nog den vackraste klocka jag vet!Bibehåller fredagstraditionen...
![]()
Väcker minnen!Älgbiff på g![]()
![]()
T28SC - vad stod sc för?![]()
Plockat i garaget och hittat 2 följeslagare som förgyllde högstadietiden. Vi kan tydligt se vilken som fortfarande lever. Casio CMD-40
Vill du sälja T28an?![]()
Plockat i garaget och hittat 2 följeslagare som förgyllde högstadietiden. Vi kan tydligt se vilken som fortfarande lever. Casio CMD-40
Håller med, ogillar inte dom som har armband och klocka, men jag tycker att det blir osmidigt. Sedan vill jag inte skada klockan i onödan.Försöker mig på att vara moderiktigt med dotterns armband! Har aldrig förstått grejen med armband till klockan?![]()
Samma här, jag tycker att det är snyggt på vissa men själv har jag inte fastnat för det. Att sedan ha något som gnider mot klockan känns inte bra, jag är alldeles för petig med mina klockor tror jag.Håller med, ogillar inte dom som har armband och klocka, men jag tycker att det blir osmidigt. Sedan vill jag inte skada klockan i onödan.
Kunde inte sagt det bättre själv!Samma här, jag tycker att det är snyggt på vissa men själv har jag inte fastnat för det. Att sedan ha något som gnider mot klockan känns inte bra, jag är alldeles för petig med mina klockor tror jag.