• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Kollar på Into the wild men en för ändamålet lämplig klocka.
IMG_20190208_234000.jpg

God morgon (förmiddag) KS
Kaffestund och klockval.
Men en klocka som talar om att det är lördag måste väl ändå få vinna! :)
7576EED8-B6F5-4EE8-A3FA-978178C46EF1.jpeg
67645FB6-29E5-44EA-BE16-0BA4CFF2AD06.jpeg
Lär ju bli byte under dagen. Det har trillat ner dryga dm snö under natten. Den måste väl förflyttas, då blir det ryssdykare på!

Håller med, ogillar inte dom som har armband och klocka, men jag tycker att det blir osmidigt. Sedan vill jag inte skada klockan i onödan.
Samma här, jag tycker att det är snyggt på vissa men själv har jag inte fastnat för det. Att sedan ha något som gnider mot klockan känns inte bra, jag är alldeles för petig med mina klockor tror jag.

6081EA25-52CF-44DE-81D9-27C3F4FAEB32.jpeg
Njuter med lite kaffe efter skön sovmorgon. Mycket nöjd med tillvaron - speciellt när man får smsrapporter från livfullare krigare som dyrt och heligt lovar att aldrig med dricka alkohol. Helt plötsligt känns det genast väldigt bra att man stod och målade vid 23 en fredagskväll och är fit for fight idag - och dessutom har fina väggar! :D

Tillbaka
Topp