donpasta
Silver
Det tog inte många minuter. Fan ta katter som äter gräs ...
![]()
Katter är inga smarta djur verkar det som
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det tog inte många minuter. Fan ta katter som äter gräs ...
![]()
14.30 fika!
![]()
Förstår inte vad du menar.Katter är inga smarta djur verkar det somkräks inne och @Stroboman katter välter saker. Håller mig till mina dammråttor
![]()
Jag får aktivera mig där!Klagat i Tudor tråden att vi saknar alla gmt![]()
Så jäkla rolig bild, som om klockan magiskt skulle suga upp skiten. Fullt fokus på klockan och bara vänta på att fläcken i den suddiga bakgrunden ska försvinnaDet tog inte många minuter. Fan ta katter som äter gräs ...
![]()
Förstår inte vad du menar.![]()
![]()
Det man ska vara medveten om är att de är sluga och definitivt street smarta!
Så jäkla typiskt!HAHA i rest my case!!!![]()
Jag är inte bitter!Det börjar grönska![]()

Har du haft samma gummi så länge?Efter 1,5 år på gummit så körde jag en invigning av länken![]()
![]()
Har du haft samma gummi så länge?
Då är det dags för nåt annat!![]()
![]()
Så jäkla typiskt!
Precis när du postade så dök Mathilda aka ”svarta Ferrarin” upp i fönstret och välte blomman...![]()

Sörj icke, skulle bli betydligt kallare imorgonJag är inte bitter!![]()
Samma gummi ska man väl bara använda en gång, eller är det nåt jag missat?Har du haft samma gummi så länge?
Då är det dags för nåt annat!![]()
![]()
Klockan för digSamma gummi ska man väl bara använda en gång, eller är det nåt jag missat?![]()