Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sne535p1Vad har den för ref?
Kul med en exot!Precis målat spegel. Katten är nöjd.
![]()
När man äter kaviar direkt från tuben skall det halsas ur flaskan för rätt känsla.Har hört så mycket om kaviar och champagne, då tänkte att jag skulle testa när det var löningsvecka, lördag och allt. Kan väl säga att jag är inte helt imponerad. Men det är väl mina smaklökar som inte anpassats till all lyx än...
![]()
Ser lyckat ut, du är alldeles suddig i hallspegeln.
Det är väl du som är sailorboy?
Kul med lite annorlunda färger.Kom hem till tre nya band idag, Khaki, Olive och British Racing Green.Vad tror ni?
![]()
Tack, faktiskt den som får minst handledstid, minus Pannan, sitter ej helt 100, men blir glad så fort jag sätter på den...God morgon KS!
@Watchie gillar verkligen Doxan, ser ut att klara vad som helst!
Här är frukost på gång, blir Ryss-söndag, då jag kommer att vara ovarsam med både mig och klocka i dag!![]()
![]()
Tackar, GTn är urdrucken, ej till salu längre...Wow säger jag bara! Grymt snygg! Hade slagit till direkt om det var en annons.
Åhh, tack för input av en kunnig!! Prövade att klicka ned kavier i glaset, blev bättre men inte bra. Men då vet jagNär man äter kaviar direkt från tuben skall det halsas ur flaskan för rätt känsla.![]()
Ja visst är det, tänkte att det kunde vara lite roligt i sommar.Kul med lite annorlunda färger.
Åh!Käkar frukost och kollar vasaloppet.![]()
#owgmarch dag 3