Haha, vet inte vad du pratar om. Förresten var det väl @Feskarn som började beställa då?
Kan nog ligga något i det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, vet inte vad du pratar om. Förresten var det väl @Feskarn som började beställa då?
HohoEn drink för mycket...
Åt trevlig middag igår med en klockbroder. Kvällen var ung och vi fortsatte till Levantine. Det var där det spårade ur när personalen började hetsa med GT:s.
Så nu sitter jag på ett tåg upp till Sthlm med flickvännen. Med det lilla abret att hon sitter på ett annat tåg längre fram på spåret. Behöver jag förklara hennes sinnesstämning?
Edit. Det är givetvis @jarrebarre99 fel alltihopa.
Visst fan!! Han var ju med också. Då var det nog så!! ;-)Haha, vet inte vad du pratar om. Förresten var det väl @Feskarn som började beställa då?
Ss är ruggigt braSnart hemma efter ett trevligt besök hos urmakaren
![]()
Tror bestämt att nästa klocka blir en Sjöö Sandström, perfekt till sommaren
![]()
Kan nog ligga något i det.De sista beställde vi dock in när RicVin va på muggen.
![]()
Nu ska nog jag klämma en kopp!
Stackare!En drink för mycket...
Åt trevlig middag igår med en klockbroder. Kvällen var ung och vi fortsatte till Levantine. Det var där det spårade ur när personalen började hetsa med GT:s.
Så nu sitter jag på ett tåg upp till Sthlm med flickvännen. Med det lilla abret att hon sitter på ett annat tåg längre fram på spåret. Behöver jag förklara hennes sinnesstämning?
Edit. Det är givetvis @jarrebarre99 fel alltihopa.
Haha, awesome!! Hör musiken i mitt huvudSkulle egentligen varit iväg på 40-årskalas men eftersom man ligger hemma med halsont och feber får man sysselsätta sig med annat. Ping @azcii
![]()
”Sol i sinne, brun inne”Vitt inne,grått ute!
![]()