Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Starkt jobbat!Tack! Inte riktigt så coolt som det ser ut, klockan sitter mellan jackan och handskens strap. Ingen traktor dök upp så vi grävde oss ut själva till slut.
Ingen här på KS har väl större erfarenhet av Hallandtalten än du @Margarinkungen !
Mysigt stugområde, hyrt där några gånger! Har ni egen eller hyr ni?Tack! Inte riktigt så coolt som det ser ut, klockan sitter mellan jackan och handskens strap. Ingen traktor dök upp så vi grävde oss ut själva till slut.
Sånt blir man glad av!Tussilago är ett säkert vårtecken!
Marseille?
Hyrt i samma område 7-8 gånger men nu har vi börjat fundera på att skaffa något egetMysigt stugområde, hyrt där några gånger! Har ni egen eller hyr ni?
Stämmer bra!Marseille?
Gört! Då kan du hyra ut åt mig under nyår/valborg då ens egna stuga i tärna är alldeles för långt ifrån krogenHyrt i samma område 7-8 gånger men nu har vi börjat fundera på att skaffa något eget
Hehe, kommer nog inte att hyra ut till en början iallafall. Särskilt inte under nyår, valborg, sportlov, påsklov m.m.Gört! Då kan du hyra ut åt mig under nyår/valborg då ens egna stuga i tärna är alldeles för långt ifrån krogen
Metallåtervinning!Jag skulle inte kasta IWC i iallafall. Just saying
Klokt! Hela grejen med egen stuga är ju att man kan komma och gå som man vill, sen att lämna ut sin stuga till ett gäng ungdomar i Hemavan är nog aldrig en bra idéHehe, kommer nog inte att hyra ut till en början iallafall. Särskilt inte under nyår, valborg, sportlov, påsklov m.m.
Haha, jag gillar också vätskefyllda hantlarViktigt att träna biceps!
De stora musklerna håller hjärtat i schack!
Dom där vätskefyllda hantlarna är trevliga!
HahaTerrier tror jag.
Vi måste åka oftare på skidsemesterStrålande sol och en kall öl i skidbacken
Vilka minnen som ploppade fram .Retromat!
Riktigt skarpa bilder på en riktigt bra klocka