• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Vi laddar upp inför en hektisk dag.
8FCEE2E9-7394-4097-B619-722E0EE858E9.jpeg

Du plockade ut den förra veckan, hur känns det? Vilken utrustning har du? Jättefin :)
Stämmer. Den känns helt underbar. Första porschen. Första sportbilen. Första bilen jag plockar ut ny. Magiskt :)

Det är basmodellen med en väldigt basic spec. Manuell låda. Enda extrautrustningen är i princip automatisk ac, stolsvärme, farthållare och apple carplay. Det är en sportbil, ingen glidare så känns som jag klarar mig utan massa bling bling. Får se om jag saknar något när nyförälskelsen lagt sig men känns inte så :)

Stämmer. Den känns helt underbar. Första porschen. Första sportbilen. Första bilen jag plockar ut ny. Magiskt :)

Det är basmodellen med en väldigt basic spec. Manuell låda. Enda extrautrustningen är i princip automatisk ac, stolsvärme, farthållare och apple carplay. Det är en sportbil, ingen glidare så känns som jag klarar mig utan massa bling bling. Får se om jag saknar något när nyförälskelsen lagt sig men känns inte så :)
Jag hade gärna haft manuell i min för mer aktiv körning men eftersom min körs dagligen som pendlarbil föll valet på PDK. Jag har paddlar men tycker inte det är samma sak som en riktig manuell låda.

Grattis som sagt!

• Like
Reactions: LS
Tillbaka
Topp