Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilka modeller?Busy kväll, 9 nya dinkor, hälften ska jag ge bort till tjocka släkten I Filippinerna, och fru, hälften behåller jag![]()
![]()
Usch va jobbigtJa särskilt nu när det börjar bli höst och temperaturen sällan går mer än någon grad över +30C

Oj många , ett gäng g shocks, är presenter, Omega Constellation till frun, till mig blir det Squale, Sinn, Breitling, G shock och sist, och minst , en liten Casio terrorist...Vilka modeller?
Frun har korkat upp bubblet och jag har tagit mig en öl. Sämre kan man ha det!
![]()

Kan inte klaga precis! Ölet var dessutom riktigt trevligt.-Det ser mycket trevligt ut!![]()
Kan inte klaga precis! Ölet var dessutom riktigt trevligt.![]()

Bra jobbat! Det krävs en del att nå dom tiderna på milen. Mitt pers. är 40.55, tog mig mycket, mycket träning att nå det. Men supernöjd att klara en "40" tid som var mitt mål.Hämtar andan i gräset efter Premiärmilen!
![]()
Muscles, Imperial IPA från O/O Brewing i Göteborg.-Härlig gyllene färg på den! Vad är det för någon?![]()
Muscles, Imperial IPA från O/O Brewing i Göteborg.![]()
Du är bara såå Punk!Jävla rebell är vad jag är
![]()

Ja men det är ju Omega AT man inte får ha, Rolex går braJävla rebell är vad jag är
![]()
Helt rätt!När man hälsar på i Skåne och det är 10 grader varmare än hemma - då sitter man ute och njuter av vår...
![]()