Dricker jordgubbssaft, smaskens 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Imponerande produktivitet! Kör påJa, jäklar!
Blev tvingen att snabbt hitta på något, då jag upptäckte att jag hade 12.999 inlägg!
Detta blir alltså inlägg nr 13.000!
Galet!
Slängde ihop till ett gruppfoto, alla ville dock inte vara med!
Ett mycket stort tack till @Leben och @hook som håller igång KS!
Sedan vill jag sända ett stort hjärta till alla som gör detta till det mest beroendeframkallande stället på nätet!
Tack alla!
Nu går jag vidare mot 14.000 inlägg!![]()
![]()
Haha.. NjaeMen nu tar det roliga slut
Grattis till detJa, jäklar!
Blev tvingen att snabbt hitta på något, då jag upptäckte att jag hade 12.999 inlägg!
Galet!
Sedan vill jag sända ett stort hjärta till alla som gör detta till det mest beroendeframkallande stället på nätet!
Tack alla!
![]()
Ni har det för bra![]()
På väg hem från Afrika på lite ledighet, planet tankas i nattens mörker , närmare bestämt Malaga och klockan är..
![]()
skönt att vila upp lite i kylan i Svedala//![]()
13000 inlägg det va inte dåligtJa, jäklar!
Galet!
Tack alla!
![]()
-Tack som frågar.
Min dag på besiktning blev minst sagt minnesvärd. Jag tycker att du ska vara glad att du fick din bil tillbaka som behöver ett par justeringar. Det ska ju inte vara annat än självklart att man får sin bil tillbaka hel.
I mitt fall så var det så att det var blankt papper. Men tyvärr så slutar inte historien där. Besiktingsmannen körde in min bil (som var i toppskick) i en stillastående lastbil
Jag kan inte beskriva hur jag känner mig just nu.
![]()
![]()
Gör du rätt i!-Jag skiter i plåten och hittar på något mycket roligare
![]()
Gör du rätt i!
Tror inte jag har gratulerat, grattis till att du blivit pappa och hoppas du uppfostrar henne till klock nörd![]()
Hejja! Stort grattis på födelsedagen!Bjuder snart kollegorna på tårta för att på vägen hem hämta en smörgåstårta till familjen.![]()
Gubben fyller år idag!! Hipp hipp hurra för mig
Grattis, önskar dig en riktigt bra dag!Bjuder snart kollegorna på tårta för att på vägen hem hämta en smörgåstårta till familjen.![]()
GrattisBjuder snart kollegorna på tårta för att på vägen hem hämta en smörgåstårta till familjen.![]()