Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förstår dig!Kvällspromenad med min kärlek![]()
![]()
Vad är det vita i förgrunden?Fångar dagens sista sol!![]()
![]()
Snö!Vad är det vita i förgrunden?![]()
Ett tips i all välmening!Blickar ut över Warszawa och min 16622 innan det blir middag med familjen!
Kanske dödar söndags ångestenSkumpa på en söndag.. Varför inte!
![]()
Den där snusen pallar jag inte med och då har jag snusat i 34 årÖdet gjorde att jag stannade i Laxå på en snusbutik. Där hittade jag en stenhård snus och insåg att jag j***ar i den måste ha länken på för att snusa.
![]()
Ingen söndags ångest här inte.. ledig hela nästa veckaKanske dödar söndags ångesten![]()
You stalker!
Kvällspromenaden avklarad![]()
Ett tips i all välmening!
Tryck på knappen ”full storlek” när du lägger upp bilder, så får du rätt storlek på dom!
Kämpade länge innan jag KLM på knepet!![]()
Kör den vita som första snusen för dagen så man vaknar tillÖdet gjorde att jag stannade i Laxå på en snusbutik. Där hittade jag en stenhård snus och insåg att jag j***ar i den måste ha länken på för att snusa.
![]()
Jag förstår det; den ger ju hår under läppen!Den där snusen pallar jag inte med och då har jag snusat i 34 år
Hon tillhör sällskapet som tur ärYou stalker!![]()
den bränner sönder allt i käftenJag förstår det; den ger ju hår under läppen!