Typiskt, i förra jobbet blev det ofta Luleå och Skellefteå, men å andra sidan så var det ju inte jag som fick en inbjudanDet låter rimligt! Galet gott är det
Har du vägarna förbi Västerbotten så bjussar jag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Typiskt, i förra jobbet blev det ofta Luleå och Skellefteå, men å andra sidan så var det ju inte jag som fick en inbjudanDet låter rimligt! Galet gott är det
Har du vägarna förbi Västerbotten så bjussar jag!
Det gäller självklart dig också! Välkommen till SkellefteåTypiskt, i förra jobbet blev det ofta Luleå och Skellefteå, men å andra sidan så var det ju inte jag som fick en inbjudan![]()
Ska hitta en ursäkt vid tillfälle, stort tack!Det gäller självklart dig också! Välkommen till Skellefteå![]()
Här har du en artikel om två av jubileumsklockorna.Är det en SBGH267? Jag ser en sådan på GS hemsida men den har även texten "HI-BEAT 36000"?
Jag håller med dig man1PO:arnas PO!
Det ska jag komma ihåg tack![]()
Typiskt, i förra jobbet blev det ofta Luleå och Skellefteå, men å andra sidan så var det ju inte jag som fick en inbjudan![]()
man ska inte bryta en tradition ,eller hur !//Dags igen ...
![]()
Damn var där i Maj missade precisVore super skoj! Som sagt, välkomna!![]()
Typiskt!! Ha mig i åtanke nästa gång, bor relativt nära Aurum dessutomDamn var där i Maj missade precis![]()
![]()
![]()
![]()
PO:arnas PO!
Nope!Jag håller med dig man1![]()
Förjävla bra!Rider ut ångesten efter (ännu) en semesterpizza...
![]()
Rädd för att vi vanliga människor bara får ångest pga vår eländiga fysik då......Haha får arrangera en bild med både urtavla och ryggtavla![]()
Haha, ska fan testa!Förjävla bra!
Om du tar mera mozzarella, släpper ångesten!![]()