det är ju det som är en svensk klassisk sommarÄntligen en riktig svensk sommar!
11 grader och regn. Trumaticvärmaren jobbar på för värmen. Härligt att kliva upp för frukost i kall husbil och starta värmaren, mystemp på 10 minuter!![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
det är ju det som är en svensk klassisk sommarÄntligen en riktig svensk sommar!
11 grader och regn. Trumaticvärmaren jobbar på för värmen. Härligt att kliva upp för frukost i kall husbil och starta värmaren, mystemp på 10 minuter!![]()
![]()
![]()
Alltid en fröjd att följa dina projekt!Som vanligt fixar jag med mina fönster!
![]()
![]()
Nu borrar jag hål för att synka hålet/brickan för innanfönsterskruven!
![]()
![]()
![]()
Grymt fin. Klassisk. Ständigt i världsklass.Laddar på ett nytt avsnitt av Castle Rock och tänkte ställa tid och datum på denna skönhet.
![]()
Kul dinka! Ny?Dricker Java !
![]()
Gillar du den där? Har funderat lite på den. Also...jag har kaffekoppar ur samma serieDricker Java !
![]()
Är på besök hos bror min, så jag kan tyvärr inte tillföra ngt i den saken. Men jovisst den är fränGillar du den där? Har funderat lite på den. Also...jag har kaffekoppar ur samma serie![]()
Faktiskt inte, har haft den i ett par år. Byggd som en pansarvagn och vattentät till 300 m. Perfekt semesterklocka IMO. Inte var den dyr hellerKul dinka! Ny?
Jag som trodde det var en hund ni skulle köpa.Myser med en fluffboll med fokus på fluffet!
![]()