Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man kan ju inte lyckas jämt!Hustrun är och fikar någonstans så jag får reda mig själv...
![]()
#skullehaftmingmt
Och hade jag haft GMT:n är chansen stor att det var Pepsi nu på sommaren.Man kan ju inte lyckas jämt!![]()
Jaha. Så var det dags igen. Får man inget att äta får man äta foppatofflor
![]()
Kvalitets-TV kostar för mycket!Tratten och finkel![]()
Varför görs ingen kvalitets-tv längre?
Imponeras av alla som lyckas sluta!Grymt bra!
Även jag slutade för ca 20 år sedan. Började snusa men slutade med detta för ca 10 år sedan.
Det är ju sanslöst skönt att vara nikotinfri. Jag röker iofs en cigg på sommaren varje år. Är jag kedjerökare då?![]()
Väl talat, säger bara paradise hotel och annan skitKvalitets-TV kostar för mycket!
Enklare och fruktansvärt mycket billigare att göra diverse tävlingsprogram med oanande idioter som fläker ut sig för möjligheten att tjäna en hacka...
Blä!![]()
Värst är (tycker jag) att unga människor ofta ser upp till deltagarna i dessa program.Väl talat, säger bara paradise hotel och annan skit
Kan bara hålla med, ska såna människor agera förebilder lär det gå åt helvete med vårt kära samhälleVärst är (tycker jag) att unga människor ofta ser upp till deltagarna i dessa program.
Det kan vara sjukt gott att röka! Men det är skönare att spara pengar och hälsa.Imponeras av alla som lyckas sluta!
Vi kan väl kalla dig för adrenalin junky!![]()
Jajjemän! Riktigt fint hotellet med!Höga kusten bron minsann?![]()
De kan jag tro! Du bor ju nässgårds!Kul!
Har stått precis på samma fläck!![]()
Absolut!Jajjemän! Riktigt fint hotellet med!
De kan jag tro! Du bor ju nässgårds!![]()
Njä, inte riktigt, men vi passerar där varje år på väg upp till Norrbotten för sommarsemesterJajjemän! Riktigt fint hotellet med!
De kan jag tro! Du bor ju nässgårds!![]()
TrevligVi byter från mesh till läderblev jävligt bra!
![]()
En annan sak att fundera på är hur alla 18- åringar på redaktionen som tar ut dem är funtade.....Kan bara hålla med, ska såna människor agera förebilder lär det gå åt helvete med vårt kära samhälle
Den är fräck som fan den därAfter Golf
![]()
Du har väl mig på lista den dagen POn ska säljas/bytasNjuter av söndagen
![]()
Lika illa därEn annan sak att fundera på är hur alla 18- åringar på redaktionen som tar ut dem är funtade.....![]()
Nu har du ju långsemester!Njä, inte riktigt, men vi passerar där varje år på väg upp till Norrbotten för sommarsemester![]()
Om den dagen kommer ska jag ha dig i åtankeDu har väl mig på lista den dagen POn ska säljas/bytas![]()