Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En fransk korsfarare!Mornin’
![]()
Finlirar, möjligen med japansågen! //Fixar till där gångjärnen satt innan jag blev tvungen att vända på dom!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Första dan får man jobba hemifrån, det är sedan gammalt.7e veckan ledigt. Rutiner som bortblåsta.
Kommer man verkligen komma upp ur sängen på måndag?
![]()
Börjar nytt jobb, så även om det innefattar Remote-jobb vet jag ju inte vad jag ska göraFörsta dan får man jobba hemifrån, det är sedan gammalt.![]()
Då är det ju ingen som märker att du sover till tio!Börjar nytt jobb, så även om det innefattar Remote-jobb vet jag ju inte vad jag ska göra![]()
Skarpa saker det däringa !//Fyller upp kylen med förnödenheter
![]()
Trocadero Zero är magiskt gott, eller hur @Equilibrium?Skarpa saker det däringa !//![]()
Besviken att de inte döpte den till Trocazero...Trocadero Zero är magiskt gott, eller hur @Equilibrium?
Va! Inte den skarpa Trockaderon.Trocadero Zero är magiskt gott, eller hur @Equilibrium?
Instämmer till fullo. Min son kallar dem för Trocazero i vilket fallBesviken att de inte döpte den till Trocazero...
Skönt att jag inte är ensam!Instämmer till fullo. Min son kallar dem för Trocazero i vilket fall![]()
Gottegris! Men livet skall vara ”gött å leva”.Får bli rostat bröd med kantareller idag också #skogensguld
![]()
Sant. Har haft jordens mancold i veckan, så då får man skämma bort sig lite. Nu äntligen feberfri.Gottegris! Men livet skall vara ”gött å leva”.
Det är en 7A38-702A från 1987Vad har du för ref på den snyggingen?![]()