• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Dax för lite lunch, lammkotletter ftw!
IMG_20190905_121613-01.jpeg

Den bästa tiden i livet – 10-12 årsåldern! Man var fortfarande barn och puberteten hade inte börjat ställa till allt. Järnhästen och föräldrarnas välsignelse vad gäller trafikvett lade hela världen för ens fötter – ingenting var omöjligt och inget problem var stort nog mer än att på sin höjd fördärva en timme av ens liv. När jag tänker tillbaka på det så undrar jag om det inte var vackert väder precis varenda dag också?

Under just denna tid satt en Swatch Scuba på mig arm. Dygnet runt, året runt. Till slut var bandet så dåligt att det höll på att falla isär och bezeln föll av bara man vände klockan upp och ner, så klockan mötte sitt öde på en soptipp någonstans i djupaste Småland.

Idag är jag åter komplett! Inte utan att en liten tår letade sig fram i ögonvrån av alla varma minnen som välde fram när jag spände den runt handleden. Underbart!

IMG_20190905_144803.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp