TH4L1N
Basic
Stort grattis kompis-Födelsedagsbarnet önskade sig öl och kantareller
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort grattis kompis-Födelsedagsbarnet önskade sig öl och kantareller
![]()
Nu blev man hungrig, ser riktigt gött ut!
Snyggt! Berätta gärna för en analfabet vad det är![]()
IWC:n till höger, ska det vara olika pushers på den?Fan vad tre veckor går fort. Dags att byta trippel igen inför morgondagens klockbyte ...
![]()
Den ena är för chrono, den andra för den inre vridringen, rätta mig om jag har fel @laketwigIWC:n till höger, ska det vara olika pushers på den?
IWC:n till höger, ska det vara olika pushers på den?
Fabian vad fin den där är, beror väl på fotografen framför alltNästan som @Tuktuk säger. Den övre (högra nedan) är start/stop av kronografen som vanligt, medans den nedre (vänster nedan) har dubbel funktion. Du nollsställer kronografen genom att trycka in den som vanligt men ställer in den interna "vridringen" genom att vrida pushern. Småklurigt ...
![]()
![]()
Vad är det för SAAB?Har nyss ställt in SAABen.
Inte kul när temperaturen sjunker!![]()
![]()
![]()
Back in business!//Har nyss ställt in SAABen.
Inte kul när temperaturen sjunker!![]()
![]()
![]()
Etanoltrimmad SAAB 9-3 SC -08.Vad är det för SAAB?hade en 9-3 Aero som min första bil, gick som en oljad blixt! Mycket trevliga bilar
Fruktad snabb OCH billigEtanoltrimmad SAAB 9-3 SC -08.
Fruktat snabb, eller billig!
Fint! Saknar min 9-3 faktiskt, ruskigt skön att köraEtanoltrimmad SAAB 9-3 SC -08.
Etanoltrimmad SAAB 9-3 SC -08.
Man skulle haft farsans 93:a kvar.Fint! Saknar min 9-3 faktiskt, ruskigt skön att köra
Inte riktigt, på god väg ändåBack in business!//![]()
Inga tråkiga bilar, de riktiga 93orna!Man skulle haft farsans 93:a kvar.![]()