gillar denna starkt, riktigt köttig!!Tackar! Nej...långt ifrån, har knappt använt den sedan jag köpte den för snart två år sedan!
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
gillar denna starkt, riktigt köttig!!Tackar! Nej...långt ifrån, har knappt använt den sedan jag köpte den för snart två år sedan!
![]()
![]()
Haha ja får fixa det nästa gångBra jobbat, tror bestämt att klockan behöver en bezel också![]()
Jag kommer ihåg mitt första javascript "projekt", byggde en miniräknare, tog aldrig slut, man fyllde på med mer saker hela tiden, men det är ju charmen med det.Haha ja får fixa det nästa gång
Imponerande!I den blöta skogen och vallar älgar med hunden. 3.5 mil blev det för den 10 åriga hunden...![]()
okej ! ibland blir det fel,eller hur ! // Ha,re.Oops, vart det rätt där? Tror inte jag tipsat om något strap? Däremot var det snyggt och jag vart sugen själv![]()