Just nu lagar jag mat och läser ks
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är sinnen på armen?Sinn U1 och jag drömmer oss bort mot Tyskland,,,
![]()
Ifrån Dufftown... trevlig liten stad det. Och gott om destillerier på den trakten.Just ja, det blev en sån här också, men den får anstå tills på torsdag ...
![]()
Sinnen sitter på 95% av tiden. När jag hämtat TTT Dornblüthen bar jag den dagligen i 6 månader, men halkade tillbaks till U1. Skönt canvas från @AWStraps gjorde sitt till.Är sinnen på armen?![]()
Har den äran!![]()
29-årsdagen.![]()
Tack!!!Har den äran!![]()
Om någon vet var man får tag på en BoR vore det världens bästa present btw.![]()
29-årsdagen.![]()
Den var riktigt cool!Testar runt på lite olika försteg. Nu ett Grace från förenta staterna. Jimmy Scott låter bra på detta. Precis som farbror Barbro sa så finns inga genvägar till det perfekta ljudet.
![]()
Grattis! Fin klocka.![]()
29-årsdagen.![]()