Omega Seamaster BumperVilken bumper?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Omega Seamaster BumperVilken bumper?
Grym pjäsHöjdpunkten= Zenith
Planerar dagen.
![]()
En bra fruktavdelning är bra att ha tillgång tillVi är och morgonhandlar!
![]()
![]()
Är Napoli nya favoriten? Jag gillar den skarptDags för kvällskaffe!
![]()
Och till det lite nästan bortglömd julklappschoklad.
![]()
Ser annars värdigt insliten utKonstaterar att Beatern behöver lite kärlek efter 3,5 månaders lägenhetsrenovering![]()
En av de största, helt klartIdag firar vi tisdag i allmänhet och hyllar Schumacher i synnerhet.
![]()
Inget är som första koppen.Tar dagens första kopp!
![]()
Mysig modell det därStrax läggdags, väckarklockan tjuter 04:20...
![]()
Du har en gammal goding på armen ser jagTestar runt på lite olika försteg. Nu ett Grace från förenta staterna. Jimmy Scott låter bra på detta. Precis som farbror Barbro sa så finns inga genvägar till det perfekta ljudet.
![]()
Uppsala, fem års studier, traffade blivande fru, underbar stadEn rask promenad i anrika kvarter, innan dagsljuset försvinner.
![]()
Du säljer mycket snus tror jag, mer än röktobak?Nu ska ordern skickas, lika roligt det![]()
Ja, jag har svårt att tänka mig något annat ställe att bo på. ...Skulle jag tänka mig något annat så skulle jag få väldigt långt till jobbet.Uppsala, fem års studier, traffade blivande fru, underbar stad![]()
Den är guld!Inget är som första koppen.![]()
Vilken nation? Jag själv bodde mer eller mindre på västgöta.//Uppsala, fem års studier, traffade blivande fru, underbar stad![]()
Fräscht med frukt och grönt varje morgon! Man borde göra detsamma istället för att i smyg äta en påse Tutti Frutti när alla andra lämnat hemmet.Vi är och morgonhandlar!
![]()
![]()
En riktigt härlig ref. Skiljer sig från alla andra paddor. Topp 3, får man säga. Och bra linjering på indexen också.På språng.
![]()
En titt på klockan varje kvart borde göra susenVilar (förhoppningsvis) bort det sista av influensan.
![]()
+1!En riktigt härlig ref. Skiljer sig från alla andra paddor. Topp 3, får man säga. Och bra linjering på indexen också.![]()
Fyyy!Fräscht med frukt och grönt varje morgon! Man borde göra detsamma istället för att i smyg äta en påse Tutti Frutti när alla andra lämnat hemmet.
Jag vet. Skäms. Äter godis varje dag i bilen på väg hem från jobbet. Jag skäms jättemycket!!
Ja, passar på att njuta innan jag får ett infall och säljer den.En titt på klockan varje kvart borde göra susen![]()
vi säljer sjukt mycket snus men förvånansvärt mycket röktobak med tanke på att alla vet om dess skadeverkningarDu säljer mycket snus tror jag, mer än röktobak?