Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan vara såKör du G? Min favorit!
Mycket bra smak måste jag säga! Jag har varit utan bil ett bra tag nu men det är snart dags att skaffa en igen, kanske får bli en G!Kan vara så
Över 3 år nu. Men börjar bli sugen på att byta bil, till en nyare G i samma färgmen det är nog ingen brådska.
Den passar till mycket, nu är det en perfekt fjällbil
![]()
Köp the real deal!Mycket bra smak måste jag säga! Jag har varit utan bil ett bra tag nu men det är snart dags att skaffa en igen, kanske får bli en G!
Den där hade jag inte bangat på! Med en stor treudd på motorhuven!Köp the real deal!
![]()
Gillar den hårt! 39mm perfektGod torsdagsmorgon kamrater! Snart dags att åka och veckohandla ...
![]()
Är det någon som öppnar?Knackar på datamaskinen
![]()
Hihi, nä ekar tomt härÄr det någon som öppnar?![]()
Som här då!Hihi, nä ekar tomt här
Då är det dagsMycket bra smak måste jag säga! Jag har varit utan bil ett bra tag nu men det är snart dags att skaffa en igen, kanske får bli en G!
Det är äkta varaKöp the real deal!
![]()
Det vore ju jäkligt coolt! Finns några äldre G-wagons till salu som är mer likt äkta varan och inte så mycket lull-lull om man säger så. Manuell låda såklartDet är äkta varafunderade lite på om jag skulle skaffa en sådan som jaktbil, det vore lite kul!