Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blues kan vara fantastiskt, men i mina öron finns inget som slår Louis Armstrongs West End Blues från 1928. Har den på en gammal EP . Den är inte till salu för ett rimligt pris.Härligt! Att slå på något mysigt blues-backing track o jamma till en fredagskväll slår ju aldrig fel.
Är du ute efter en vettig instegs-telecaster och inte bryr dig om att det står Squier istället för Fender på skallen så kan jag verkligen rekommendera Classic Vibe 50s, sjukt mkt gura för pengarna. Squier ägs av Fender men tillverkas i Asien o därför är priset lägre, men spelar enligt mig(och många andra) bättre än de billigare mexikanska Fender modellerna.
Slänger med en bild på min Classic Vibe![]()
![]()
![]()
Svängt över till en Americaine istället för solo/louis?Köpt en billig tank för att prova på, känns kalas redan.
![]()
Är lite småkär i båda modellerna, tror det kommer avgöras så fort ett vettigt objekt dyker uppSvängt över till en Americaine istället för solo/louis?
Superb Klocka!Äntligen börjar det ordna upp sig
![]()
4 x Crafter Blue ?Testade sommarkläderna på sommarklockorna, och vilken färg som helst på gummit går bra, så länge det är svart![]()
![]()
Men vadå! Hinner du med modelljärnvägen oxå!Tömmer papperskorgen här vid skrivbordet. Fattar inte var allt godispapper kommer ifrån ...
![]()
Man tackarSuperb Klocka!
Riktig stiligt urverk!Ny klocka blev det! Hoppas man inte fick med sig coronaviruset
![]()
![]()
Men vadå! Hinner du med modelljärnvägen oxå!
Vilken referens är det?Har varit på posten och skickat iväg lite klockor som fått lämna. Nu beger jag mig hem och gör lite kaffe
Såg nu att datumet är helt fel. Hade glömt trycka in kronan så den har snurrat på min handled lite och ändrat själv
![]()
Japp, det var lika bra att passa på4 x Crafter Blue ?