Äkta klocka, fake blomma?
Väljer att fokusera på styrkorna och lösa problemet med svagheterna

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äkta klocka, fake blomma?
Japp! vi har ju alla olika styrkor och svagheter. Att vårda blommor (speciellt på kontoret) hör inte direkt till mina styrkor.
Väljer att fokusera på styrkorna och lösa problemet med svagheterna![]()
Ta hand om familjen och jag hoppas på snabbt tillfrisknande!Sitter på uppvak med dottern och försöker koppla bort känslorna.
![]()
Är du nöjd med klockan?Kollar KS
![]()
Nu börjar vi känna igen dig @AffeKänns helt OK att vara tillbaka i fönsterverkstan!
Är och hämtar alla kvarlämnade maskiner, verktyg etc.
![]()
![]()
![]()
![]()
KramSitter på uppvak med dottern och försöker koppla bort känslorna.
![]()
Timex !!!Liten men naggande god! Provar nato på Timexen idag.
![]()
Absolut, filar på en recension också, kan inte hitta någon på modellen härTimex !!!
Posta i min Timex tråd![]()
Är en wildman-utgåva. Limiterad till 10 versioner. Denna är 7/10Häftig är ser en nyutgåva av den gamla militär versionen från 70talet.
Varför fejkpatinalume? Eller de ut såna från början (orginalen)
Tja, det är ju skottår.Ut o skottat igen, det bara fortsätter att vräka ner! Och jag klagar inte
![]()
![]()
![]()
Hahahah, ja det är ju santTja, det är ju skottår.