• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Givetvis en Speedmaster på handleden på
image.jpg
Speedy-tuesday!

Oroar mig för mig själv när jag:
1. Tar hemska bilder i affekt.
2. Haft med mig fyra klockor på ett dygns jobbresa.
3. Känner osunt stor tillfredställelse när jag, väl hemma, får lägga ner dem i lådan igen.
4. Tycker det nästan bästa på kursen var att jag, med en blick, identifierade kursledarens Breitling Super Ocean Hertitage och att jag vågade ta upp klockintresset med honom, visserligen utan större framgång. (Skulle han, mot förmodan finnas på KS så... kursen var bra oavsett:D)
IMG_20200310_192323.jpg

Senast ändrad:
Min pappa Marianne.
I princip ensamma i salongen:)
A098C695-99F4-4F60-BD8F-986958241A21.jpeg

You dont say :p

Känns som man kan gissa sig till stora delar av filmen.
Lassgård, en kvinna född i en manskropp. Många tårar, skratt och "rörande ögonblick" va :D

Uppesittarnatt hemma framför tv'n väntar. Måste ställa om mig för att jobba nätter kommande två dygn vilket inte hör till vanligheterna. Jäkligt olägligt att man då är trött redan nu

DSC_3766.JPG

You dont say :p

Känns som man kan gissa sig till stora delar av filmen.
Lassgård, en kvinna född i en manskropp. Många tårar, skratt och "rörande ögonblick" va :D

Uppesittarnatt hemma framför tv'n väntar. Måste ställa om mig för att jobba nätter kommande två dygn vilket inte hör till vanligheterna. Jäkligt olägligt att man då är trött redan nu

DSC_3766.JPG
Jo den var rätt förutsägbar men sambon tyckte den var bra så det var väl värt det iaf :) Själv skulle jag nog inte ge den mer än 4/10, hon gav den 8/10o_O

Sådär ja, nu våndas vi då uppgraderingsdjävulen har slagit klorna i barnen. Hade varit gott att slippa till förmån för en hyfsad dinka. Tungt att försörja familjen med lurar, paddor och notebooks då de lärt sig av pappa att endast det bästa är gott nog :banghead:. Tur att gränssnitten är intuitiva och kidsen är skaplig kapabla så jag behöver ge minimalt med migreringssupport.
F5CA489C-0C7F-41E0-91E8-3E17CF81557E.jpeg

Tillbaka
Topp