Schubertan
Basic
Givetvis en Speedmaster på handleden på
Speedy-tuesday!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg! Vad är det för klocka? Finns den att köpa eller har du gjort den själv?![]()
Åkte på matlagning idag!
Tack! Egentillverkad tavla och vridringsilägg-lite lek med kontraster!Snygg! Vad är det för klocka? Finns den att köpa eller har du gjort den själv?
Jäklar vad duktig!Tack! Egentillverkad tavla och vridringsilägg-lite lek med kontraster!
Jag misstänkte nästan det, du har väl en egengjord kronograf också?Tack! Egentillverkad tavla och vridringsilägg-lite lek med kontraster!
Gratulerar till spontanköpet, ser bra ut!Spontanköp 10 min innan stängning. Väldigt nöjd.![]()
Min pappa Marianne.
I princip ensamma i salongen![]()
![]()
A man's gotta do what a man's gotta do...Bara ett inlägg från mig tidigare idag och så kan vi ju inte ha det. Fick lov att offra mig på en tisdagspilsner för att få något att fota ...
![]()
Jo den var rätt förutsägbar men sambon tyckte den var bra så det var väl värt det iafYou dont say
Känns som man kan gissa sig till stora delar av filmen.
Lassgård, en kvinna född i en manskropp. Många tårar, skratt och "rörande ögonblick" va
Uppesittarnatt hemma framför tv'n väntar. Måste ställa om mig för att jobba nätter kommande två dygn vilket inte hör till vanligheterna. Jäkligt olägligt att man då är trött redan nu
![]()
Bra!Jo den var rätt förutsägbar men sambon tyckte den var bra så det var väl värt det iafSjälv skulle jag nog inte ge den mer än 4/10, hon gav den 8/10
![]()
Så är det!Bra!
Man vill ju helst ha en kvinna som inte är lika cynisk som en själv![]()