Kollar lite vmware workspace one med tudorn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
får gratullera, hipp hipp hurraFirar min vän HŪLK som idag fyller 1 år! Whoop Whoop!!
![]()
Hackar löken i köket...
![]()
Hänger inte riktigt med - tänker att ett skämt flyger över huvudet på mig här?Hack and Wind Seiko, bättre med Quartz?
Lycka till på intervjun!Idag är det segt, men anställningsintervju i eftermiddag![]()
![]()
Stort tack, egentligen lite tidig då jag precis gjort en exit från föregående arbetsgivare, men inte läge att vara kräsen och svår just nuLycka till på intervjun!
Helvete, den bilden sviderOrkar inte... får hem nya klockan, river upp paketet och tappar den i asfalten! Livet på en pinne
![]()
Ajajjaaj. Råkade gilla men tog bort den av sympatiOrkar inte... får hem nya klockan, river upp paketet och tappar den i asfalten! Livet på en pinne
![]()
Hu vad tristOrkar inte... får hem nya klockan, river upp paketet och tappar den i asfalten! Livet på en pinne
![]()
Ouch...Orkar inte... får hem nya klockan, river upp paketet och tappar den i asfalten! Livet på en pinne
![]()
Usch usch usch. Se till att dra ut kronan så du inte repar tavlan med splitter när visarna går runt.Orkar inte... får hem nya klockan, river upp paketet och tappar den i asfalten! Livet på en pinne
![]()
Helvete, den bilden svider![]()
Ajajjaaj. Råkade gilla men tog bort den av sympati
Hu vad trist![]()
Ouch...
Kunde inte låta bli att skoja till det lite denna dagUsch usch usch. Se till att dra ut kronan så du inte repar tavlan med splitter när visarna går runt.
Bobo
Kunde inte låta bli att skoja till det lite denna dagFörlåt!
![]()