Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Löjromspizza på valborg de e sen gammalt...![]()
![]()
Livet på en pinne, så att säga.ja mycket får man se. Som den här förvirrade Lappugglan på en snöpinne. Tog bilden från förarplats bara en meter från den stackarn
![]()
Just nu ser det ut som högrevsköttbullar![]()
Fint, härligt att vara ute i naturen.Vi hamnade på landet. Jag blev chaffis till 13åriga dottern med kompis. Får nog lov att bli en T-Bone och ett glas rött till pappa. Dags att tända grillen![]()
Fin var den, helt klart!IWC Aquatimer Chronograph, ref. IW371928, med intern vridring som manövreras med den nedre kronan. OBS, datum förberett för morgondagens månadsskifte ...
![]()
Snart såVi hamnade på landet. Jag blev chaffis till 13åriga dottern med kompis. Får nog lov att bli en T-Bone och ett glas rött till pappa. Dags att tända grillen![]()
Grym klocka och en väldigt vacker katt!Omega Aqua Terra får sig nästan en kvällstvätt från en av mina sphynx-gremlins
![]()
Tack så mycket.Grym klocka och en väldigt vacker katt!![]()
Ultralyx i corona-tider!Snart så![]()
![]()