Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Smart, lättsamt och lagligt!Har nätat in balkongen så katterna kan gå ut och in som dom vill. Har varit ett jävla krafsande på balkongdörren sen man tog ut dom första gången![]()
![]()
![]()
Vilken fining!Har nätat in balkongen så katterna kan gå ut och in som dom vill. Har varit ett jävla krafsande på balkongdörren sen man tog ut dom första gången![]()
![]()
![]()
Stort grattis, min grabb tog också studenten i år. På Island är de dock inte officiellt studenter förrän på nationaldagen den 17 juniSka bli lite studenttårta dagen efter
![]()
Hur långt är ett snöre?Hur många Us gallon rymmer tanken ,eller frågar jag så här istället . Vad kostar det att fylla tanken! //![]()
Tack! Grattis till honom ocksåStort grattis, min grabb tog också studenten i år. På Island är de dock inte officiellt studenter förrän på nationaldagen den 17 juni![]()
Är det speedshopping på gång? Jag ser på pushern att kronografen är startklarUt och shoppa lite![]()
![]()
Shit vilken fining!Tankar Chris Craften innan sjösättningen någon gång till veckan...
![]()
![]()