• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Pissväder = Pizzeria-häng!
En folköl för att få upp humöret också. :)
107821531_10158222966792713_9110034831279855483_o.jpg

Jag sitter utanför tältet och hyperventilerar. Underställ, två tröjor, två par strumpor, mössa och mysbyxor var precis lagom för att inte frysa ihjäl inatt. Men nyss blev det plötsligt 45 grader varmt och syremolekylerna var så stora att de fastnade i halsen!

Ljuva campingliv. Ett liv av kontraster.

IMG_20200709_065420.jpg

Jag sitter utanför tältet och hyperventilerar. Underställ, två tröjor, två par strumpor, mössa och mysbyxor var precis lagom för att inte frysa ihjäl inatt. Men nyss blev det plötsligt 45 grader varmt och syremolekylerna var så stora att de fastnade i halsen!

Ljuva campingliv. Ett liv av kontraster.
Känner igen det där, speciellt bastu på morgonen.
Vi hade tur att hitta skuggplats för tältet, men det var kyligt igårkväll.
DSC_9005.JPG

IMG_7835.jpeg

Godmorgon. Kronografveckan fortsätter. Seiko 6139-6010 från 1970 och bilen en Oldsmobil från 1966, "mannen från UNCLE" . Ja, nu dax för frukost och slut på nostalgin. Ha,re bra // :pompus:
(Var glad, imorgon kan det vara förbjudet!//Stig Johansson)
E30497D5-F1A8-465F-BFA3-493A9B9C62AD.jpeg

PS: Oldsmobilen 1 ägare, har rullat några mil ,mestadelen på grusvägar i sandlådan !

Senast ändrad:
Haha, här sitter man och småflinar åt ett minne av Sunes Sommar!
-Godmorgon! Titta Rudolf! Sol, varmt, härligt!
-Å-å-århundradets k-k-k-kallaste natt! Och så myror! Miljontals myror!

IMG_20200709_081004.jpg
Det verkar som om alla är på ” repövning” , bo i tält och uppleva naturen på nära håll! //;););)

Det verkar som om alla är på ” repövning” , bo i tält och uppleva naturen på nära håll! //;););)
Haha, ja verkligen! Att tälta på en camping, som vi gör, är dock att ta något obekvämt och göra det sämre genom att välja att bo på ett enormt gräsfält ihop med 200 andra istället för i den vackra riktig naturen :rolleyes:

Haha, här sitter man och småflinar åt ett minne av Sunes Sommar!
-Godmorgon! Titta Rudolf! Sol, varmt, härligt!
-Å-å-århundradets k-k-k-kallaste natt! Och så myror! Miljontals myror!

IMG_20200709_081004.jpg
Kan vara en av de bästa svenska filmer som gjorts!!... En veritabel citatmaskin!
”Ärligt talat Rudolf. Vad har du för handikapp?”...
”Handikapp?!.. Jag har väl inget handikapp... Ja det skulle vara det här med benet då...”
Detta var för en stund sen då jag var i hamnen och köpte bröd..
0F0E8E8C-AF6B-4427-B3CF-36CD495CCC26.jpeg

Tillbaka
Topp