Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra klocka, cykel och bicepsLekt med nya Cykeln....
En cyclocross, FOCUS Mares 9.9.
![]()
![]()
Tack! Fick hem den ganska nyligen, kommer en paketöppning snart... Förhoppningsvis imorgon..Snyggt! Den har jag inte sett förut![]()
Akta bara så inte gummiflärparna på däcken punkterar dina blodådrorLekt med nya Cykeln....
![]()
![]()
Snygg som faen i min favvofärg!Lekt med nya Cykeln....
![]()
![]()
Ett ämne som inte skall försummas.Vi utövar Beerologi
![]()
Oysters tonight!
![]()
Tack! Fick hem den ganska nyligen, kommer en paketöppning snart... Förhoppningsvis imorgon..![]()
Skönt! Trodde det var ditt saldo...
![]()
påminner mycket om mitt...
Fick sälja av lite andelar intet par fastigheter, ment lyckades reda ut det innan dagen var slutDen där räkningen sved förstår jag![]()
Min säger Hej och ja den går fel hur ställer man tiden?Kollar Top Gun med Sky Divern på armen
![]()
Så där nu har man fixat rätt tid, hittade Hamiltons manual från deras med liknade verk, funkade toppen.Min säger Hej och ja den går fel hur ställer man tiden?
![]()
Snurra fram till T1 mha kronan. Dra ut kronan och reglera tiden genom att snurra kronan. Växla mellan Tim, Min, Sek mha den nedre pushern.Min säger Hej och ja den går fel hur ställer man tiden?
![]()