• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Ute i snön..
92CF3C94-02EB-41CD-ACDA-3E4CD75CDE39.jpeg

Folk brukar ibland undra om vissa bilder är tagna med en potatis. Jag kan försäkra er om att så inte är fallet här ... ;)
Tudor 2021-01-10 (potatis).jpg

Om ni däremot undrar varför vi har tre potatisar i en bit fuktig äggkartong så är det för att dom ska ner i en potatishink så fort dom börjar gro ordentligt. Ska tydligen ge kontinuerlig skörd efter en 8-10 veckor. Bild från nätet:
Potatis i hink.jpg

Grönsakssoppa får avsluta denna 3 veckor långt missbruk av Mat Gods Alkohol godsaker osv... fyfan asså och lite karantän på det. Kommer inte in i kavajen imorgon promise u that fellow wisses... Ska dessutom fira in nya arbets sessionen med en unboxing. Måste ju stötta mina Freedom Turtle kamrater @McNulty @Parabellum @Remofflan @FilPro @hammersmahed @Scaramanga @Mikko Luiro @Vincentb @BRATTÅS osv osv boys from Turtle tråden 😎🤟🏻
1EC947BF-BF80-4A62-AA0B-ADEEDE505905.jpeg

-Mycket spännande 😍🙏🏼

Grönsakssoppa sista dagen på långledighet är ett sätt för att göra ”katharsis” av kroppen!

Här vägrar jag ge upp med allt som frestar 😂 Samtidigt som jag mejlar med min blivande PT om hur vi ska få fart på mig igen 😬
767A935B-4175-4675-9146-3CAFD13610FA.jpeg
9FA53CA9-BA44-4528-A263-4468DB734B45.jpeg

Tillbaka
Topp