Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha körde risotto ikväll med. Med petit chablis här medSka strax ta tag i att göra kvällens risotto. Trevlig lördagkväll KS!
![]()
![]()
Härligt! Ett vinnande koncept.Haha körde risotto ikväll med. Med petit chablis här med![]()
Stort grattis till erTackar! Det blev en liten flicka som kom ut för fyra timmar sedan![]()
Nämen STORT GRATTIS! Största händelsen i livet! Njut nu![]()
En franks gratäng på G ! Inte helt fel, dock frågan i grädde eller mjölk ? God spis //![]()
Dauphinois på gång.
Japp, Opihr är en favoritTar en Negroni. Funkar lika bra på vintern. Glömde dock köpa apelsin. Dumt. Men inser iaf att Opihr är bland den bästa gin jag gjort Negroni på. Kardemumman i den passar perfekt.
![]()
Så mycket Grädde som samvetet tillåter, blandar lite på höft. Blev nog 65/35 Grädde /Mjölk idag. Tycker ärligt det blir lika gott med mycket mjölk men inte lika krämig och fin konsistens.En franks gratäng på G ! Inte helt fel, dock frågan i grädde eller mjölk ? God spis //![]()
Ser Toscana vin i bakgrunden ! Testat bolagtsnummer 70165 ? //Slutat öla och gått vidare på rödtjut!!
![]()
Inte för mig i GT, men här var den grym.Japp, Opihr är en favorit![]()
Midjemåttet eller samvetet bestämmer blandningen men håller med grädde= krämigare. Man kan ju lyxa ibland ,eller hur !Så mycket Grädde som samvetet tillåter, blandar lite på höft. Blev nog 65/35 Grädde /Mjölk idag. Tycker ärligt det blir lika gott med mycket mjölk men inte lika krämig och fin konsistens.
Gäller att välja lämplig tonic, rabarber eller pink pepper som exempelInte för mig i GT, men här var den grym.
Nope.. Men jag lovar att testa!!Ser Toscana vin i bakgrunden ! Testat bolagtsnummer 70165 ? //![]()
Coolt. Jag får prova. Tack.Gäller att välja lämplig tonic, rabarber eller pink pepper som exempel
Grattis!Trevlig helg!![]()
![]()