Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt rätt köra bvlgari i gymmet.Byter klocka inför ett träningspass
Ref?Pizza fixar, grabben fyller tonåring och får välja
![]()
Sbdj013
Funkar till allt!Helt rätt köra bvlgari i gymmet.![]()
SuperbSbdj013
Recension: SEIKO Prospex SBDJ013
Bakgrund Prospex har länge varit en linje hos SEIKO främst för dykarklockor vilka samtliga är ISO-certifierade för dykning. Priserna varierar från klockor i 3000kr-klassen med 4R-urverk till klockor för runt 20000kr med spring drive urverk. Runt 2014 fick Prospexlinjen en uppdatering vad gäller...klocksnack.se
Kanske dum fråga, men gör AD för Rolex detta eller var du tvungen att gå till en oberoende klockmakare? Byte av glasring bör ju ändra modellnummer så jag misstänker att t.ex. Nymans säger fetnej till detta.Blev ett bezel byte idag:
before
![]()
After:
![]()
Otroligt fin klocka!Unnar mig en flytande middag efter liten åktur
![]()
![]()
Stort tackOtroligt fin klocka!
Inte alls en dum fråga, har dessvärre inte gått via en auktoriserad verkstad, men misstänker precis som du att de inte skulle göra bytet. Bezeln är original vitguldsring från Rolex. Gick till en oberoende men välkänd urmakareKanske dum fråga, men gör AD för Rolex detta eller var du tvungen att gå till en oberoende klockmakare? Byte av glasring bör ju ändra modellnummer så jag misstänker att t.ex. Nymans säger fetnej till detta.
Thank you, it look`s really good.1. Blue one is Crafter Blue the new Gen (softer)
2. Orange one is Belhamel Vulcanized Rubber Strap.
Fint gjort!Jag och OWGMarch-klockan pushar lite extra för BRIS som från och med idag kommer ha både telefonlinje och chatt öppen dygnet runt på grund av ökad behov under pandemin.
![]()