• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

På kontoret
E8CABFE0-56B8-46C8-8E3F-F7D61921D2ED.jpeg

Kanske dum fråga, men gör AD för Rolex detta eller var du tvungen att gå till en oberoende klockmakare? Byte av glasring bör ju ändra modellnummer så jag misstänker att t.ex. Nymans säger fetnej till detta.
Inte alls en dum fråga, har dessvärre inte gått via en auktoriserad verkstad, men misstänker precis som du att de inte skulle göra bytet. Bezeln är original vitguldsring från Rolex. Gick till en oberoende men välkänd urmakare ☺️

Kanske inte om klockor, men för bara ett ögonblick sedan besökte jag en ovanlig gäst - en vanlig öronuggla. Hon måste ha jagat i området och slog ut glaset på altandörren. Han är lite chockad. Jag lämnade den i garaget för att återhämta sig, då kommer jag att titta på den. På terrassen kunde grannens katt ha tagit henne ... Hon hade redan återhämtat sig. Bara en liten fotosession och den långhåriga flickan återfick sin frihet!
20210315_182606-01.jpeg
20210315_183053-01.jpeg
20210315_192854-01~2.jpeg
20210315_192913-01.jpeg

Tillbaka
Topp