Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte riktigt där än i Ånge, flyger lite i luften men det grasserar!Finally
![]()
Brukar verkligen inte gilla NATO men den sitter ju perfekt!Watchswap efter lunch...det är ju ändå TachymeterTisdag idag så...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack du men detta är ju ett band från Zulu!Brukar verkligen inte gilla NATO men den sitter ju perfekt!
Skulle vara kul att se den på ett Zulu!
Nja, det jag menar är ett enda band, typ person fast i grovt/tjockt tyg!Tack du men detta är ju ett band från Zulu!![]()
....eller du kanske menar Tropic?
Feskekôrka!Grått idag. Så grått att jag glömde posta![]()
Inte exakt...Skulle byta från G-shocken till en analog idag tänkte jag och möttes av denna roliga synen
både automataren och den manuella har stannat nästan exakt på kl 9 och kl 3! Hur ofta händer det?![]()
Grymt snygg tavla!Vi dricker 10:10-kaffet men var lite sena med bilden.
![]()
Bra klocka och bra ratio med räkor!Frukost för en gräsänkling.![]()
Det får vara godkänt för denna gångenInte exakt...![]()
Nöjd med den? Otroligt vacker!Stirrar på nya klockan!
![]()
Vad är det för klocka och vad är det för krona? Största jag settJust förlöst en kalv![]()
Det är en AGAT ZlatoustVad är det för klocka och vad är det för krona? Största jag sett![]()