Firar en jävla skön seger i SHL!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt paketLägger mig för att sova en timma innan det är dags att fira dottern. Det är attans att man måste köra gryningsrädsmetoden. Tonåringar sover som bekant i huvudsak på dagtid![]()
![]()
![]()
Skönt med tidiga mornar eller hurPå väg till jobbet och trött som jag vet inte vad……
![]()
Jaa, bara ifall man lägger sig i tid. Vilket jag inte gör, Girard Perregaux Laureato håller mig vaken om kvällarna.Skönt med tidiga mornar eller hur![]()
Mjölk? Nä, grädde ska det vara..
Trevlig fredag allihop!
![]()
![]()
Kaffe utan grädde är som kärlek utan kyssar, som Gösta konstaterde
Blir G-Shock idag då jag ska till Stockholm idag, gäller att vara förberedd på allt som kan hända i en storstad.
![]()
Fasiken vad fint, jag har mina tofflor kvar i lådan. Vet inte om jag ska våga använda dem.Firar torsdag med Speedy och Public Enemy-skor.![]()