Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det @Affe s gamla Bratte?Jobbar på att stänga de sista stora affärerna för året. Lyckas vi med det innan jul så är det första gången i min yrkesverksamma period. Kostade på mig en bensträckare men har nu satt mig framför datorn och i telefon igen
.
![]()
Bra spaning där.
Fin tågresa!Åker sakta men säkert upp mot Åre(Bild-cred till flickvännen, jag har inte lika fina naglar som henne
)
![]()
![]()
![]()
Grattis!Trean tagen.
![]()
Massor med fina vyer under tågresan, men sjöarna blir finast när man tar bild från rullande tåg! Får vara snabbare med att lägga upp bilder nästa gång, med lite förvarning så hinner du säkert ta dig bort till stationenFin tågresa!
Revsundsjön är (nästan) alltid vacker!
Kunde ha morsat på dig i Ånge!![]()
Jo, har pendlat mellan Ånge och Östersund i flera år! Väldigt många platser att fota, dessutom massor av intressant historia längs vägen!Massor med fina vyer under tågresan, men sjöarna blir finast när man tar bild från rullande tåg! Får vara snabbare med att lägga upp bilder nästa gång, med lite förvarning så hinner du säkert ta dig bort till stationen![]()