Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäklar vad vacker klocka. Bra kamera har du också.Idag är en dag med Lange.![]()
Inte så coolt med Peltor men fasen dom sitter där dom sitter och bra ljud.Vred huvudet 23° vänster. Mina Jabra hoppar ut som vanligt. Nu ligger höger lur ner 9 våningar ner i en pool, eller i en buske, eller på en parkering i Bangkok. Jag blev helt ärligt glad. Så ruggigt dåliga. "ACTIVE"? Jag kan inte FAN steka en korv utan en hoppar ut. Elgigantens trygghetsförsäkring hjälper föga när man bor i Bangkok.![]()
![]()
Din tankVred huvudet 23° vänster. Mina Jabra hoppar ut som vanligt. Nu ligger höger lur ner 9 våningar ner i en pool, eller i en buske, eller på en parkering i Bangkok. Jag blev helt ärligt glad. Så ruggigt dåliga. "ACTIVE"? Jag kan inte FAN steka en korv utan en hoppar ut. Elgigantens trygghetsförsäkring hjälper föga när man bor i Bangkok.![]()
![]()
Vred huvudet 23° vänster. Mina Jabra hoppar ut som vanligt. Nu ligger höger lur ner 9 våningar ner i en pool, eller i en buske, eller på en parkering i Bangkok. Jag blev helt ärligt glad. Så ruggigt dåliga. "ACTIVE"? Jag kan inte FAN steka en korv utan en hoppar ut. Elgigantens trygghetsförsäkring hjälper föga när man bor i Bangkok.
Vilken vacker![]()
Vilken vacker tank! Så tjusigt!Vred huvudet 23° vänster. Mina Jabra hoppar ut som vanligt. Nu ligger höger lur ner 9 våningar ner i en pool, eller i en buske, eller på en parkering i Bangkok. Jag blev helt ärligt glad. Så ruggigt dåliga. "ACTIVE"? Jag kan inte FAN steka en korv utan en hoppar ut. Elgigantens trygghetsförsäkring hjälper föga när man bor i Bangkok.![]()
![]()
Du också? Grattis. Finns inte en plopp som sitter i mina grisöron. Båge runt örat eller hela huvudet som gäller.Vred huvudet 23° vänster. Mina Jabra hoppar ut som vanligt. Nu ligger höger lur ner 9 våningar ner i en pool, eller i en buske, eller på en parkering i Bangkok. Jag blev helt ärligt glad. Så ruggigt dåliga. "ACTIVE"? Jag kan inte FAN steka en korv utan en hoppar ut. Elgigantens trygghetsförsäkring hjälper föga när man bor i Bangkok.![]()
![]()
Stiligt.Kattmys på morgonkvisten
![]()
Herregud vilken skattkista, du är en legend @Hugger69Vi startar firande av SherpaStarSöndag med denna patenterade display-box från ENICAR, übercool om du frågar mig!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tackar! Nej, det är inte enkelt att matcha katter och remmar… Men hade det varit lätt så hade alla gjort det. Matcha rem och skor är för nybörjare.Stiligt.
Katt med matchande bund, eller möjligen bund med matchande katt.
Haha, du är alltför vänlig broder men jag uppskattar dina ord å det grövsta!