Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men, OBS att även jag, i min egen kontext, tycker att omställningen till sommartid suger skit!Jo så är det, den typen av elände är ju jävligt på riktigt tyvärr. Jag ska på inget sätt försöka förringa besvären hos dem som upplever problem med tidsomställningen- jag har respekt för att det kan vara nog så eländigt för många människor. Men för egen del har det aldrig varit något problem - mer en liten kuriositet som rör om en smula i tillvaron.
Klocka för topic - nu ska det bryggas kaffe, så gubben kan bli som folk.
ha en fin dag KS
![]()
Breakfast for champs. Nerå, det var gårdagens.Frukost?![]()
Tar väl bara en kvartDags att ta tag i sommartidsjusteringen
Iofs ingen panik, men skönt att ha det gjort till fredag
![]()
Är det nya Swatch?Dubbelpostar för jag är verkligen glad för det senaste inköpet.
![]()
Slag under bältetÄr det nya Swatch?![]()
Underskattad Seiko. Saknar ibland min Mini Turtle.Bytt till länk på gamle Seikon. Försöker även att ta bilder som inte är suddiga, går sisådär.
![]()
Du hinner nog klart till fredag nästa vecka.Dags att ta tag i sommartidsjusteringen
Iofs ingen panik, men skönt att ha det gjort till fredag
![]()