Avbildar rödoaken i kvällssolen 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hirsch gröna?Grillkväll!![]()
Blev det vinst på lotterna?Ikväll får det nog fasen bli en runda ner till dina hoodzBlir kanske en runda på muren och lite lotter hos lotteritanten.
![]()
Nåt grönt klockarmband har jag inte. Synd, för det är ju både coolt och elegant!
Får sätta upp det på villhöver-listan.
Stabil dinkaCheckat ut från hemmakontoret och nu är det rakt ut på balkongen som gäller, vilken värme![]()
![]()
Vilken bra bild du fick på den!Ätit middag och fick påhälsning av en ovanligt närgången och aggressiv igelkott som retade upp vår hund.
![]()
![]()
Vad, vad blev det? Pasha i guld?Bestilt ny klokke. Må ha fått solstikk.
![]()
Klaravägen?Skulle ha postat detta tidigare men 28° i skuggan samt matvaror i bilen, gjorde att KS fick vänta.
Kan bara säga, missa inte Chili i Brunflo om ni har vägarna förbi!
Fantastisk thaibuffé för sammma pengar som ett besök på Donken!![]()
![]()
![]()
![]()
Stämmer bra!Hirsch gröna?
Funderat på det till min vintage Seamaster…. Ser jäkligt fint ut.
Den där var så snygg att jag behövde spara ner bildenCheckat ut från hemmakontoret och nu är det rakt ut på balkongen som gäller, vilken värme
![]()
Nja, Brunflo, ca 2 mil öster om Östersund."Såsig sås", Klaravägen??
Jepp:Vad, vad blev det? Pasha i guld?