Vågat!Att bära den ultimata äventyrsklockan samtidigt som man grillar i stark vind mitt i sommaren.
Det känns som att be om ett äventyr man inte vill uppleva..
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vågat!Att bära den ultimata äventyrsklockan samtidigt som man grillar i stark vind mitt i sommaren.
Det känns som att be om ett äventyr man inte vill uppleva..
![]()
Fegis! Kör rådjurs McDonalds här! De brukar smyga om kring runt framåt kvällen. Just in time, fångade en av dem där. (Inga stads djur, utan väldigt skygga.) Brukar klippa gräset så de alltid har att äta. Jagar inte, så vi lever i symbiosTäcker sallad och jordgubbar för natten mot rådjuren.
![]()
![]()
FnissPäronen lämnade sin 17åriga dotter hemma med treplansvilla, pool och i princip ett fullt barskåp.
Farsan insåg att det beslutet kanske var något förhastat när de passerade Stockholm och kommenderade mig att spendera kvällen/natten på plats, så där är jag nu!
![]()
Eh så du är alltså barnvakt till din lillasyster?Päronen lämnade sin 17åriga dotter hemma med treplansvilla, pool och i princip ett fullt barskåp.
Typ såEh så du är alltså barnvakt till din lillasyster?![]()
Päronen lämnade sin 17åriga dotter hemma med treplansvilla, pool och i princip ett fullt barskåp.
Farsan insåg att det beslutet kanske var något förhastat när de passerade Stockholm och kommenderade mig att spendera kvällen/natten på plats, så där är jag nu!
![]()
Nä, men fy, så gör man väll inte.Posta adressen här!!![]()
Nä, men fy, så gör man väll inte.
Sjekk Rolex 1530:Älskar designen! Varför gjorde inte Rolex en mekanisk version av denna? Snyggare än Datejust mfl
Trodde med en gang du hadde på deg en pelsfrakk på sommeren.Har precis avslutat ett lekpass i sängen med Kobe, så nu ska vi spana på fåglar istället
![]()
Den där poolen såg lockande ut..Dagens viktigste kaffekopp.
![]()
![]()
Det går lika bra med selleri, eller hur det nu vaOm jag hade byggt upp växthuset som @Roosterwife fick i julklapp så hade inte altanen sett ut så här nu
![]()
![]()
wow <334 grader dags för bad
![]()