• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Dr. D

Patek
2-Faktor
3-0 Sverige 🇸🇪 grymt bra spelat av tjejerna!!!
Svårt att tro det är samma lag 🥳
image.jpg
 

Patric J

Rolex
2-Faktor
Söndagkväll och jag ligger och funderar över dilemmat jag har just nu. Min käresta vill att vi ska resa på en solsemester en vecka till nåt sydligare land. Vore ju iofs trevligt. Dock så innebär det att jag får skjuta upp 2-3 villhövliga klockköp kanske 2-3 månader. Det är inte lätt att vara klockoholist...😟
Dock så är det nu bara 5 arbetsdagar till semestern och jag tar tidig kväll idag. Godnatt och tack för den här veckan!

20220717_191140.jpg
 

Dr. D

Patek
2-Faktor
Söndagkväll och jag ligger och funderar över dilemmat jag har just nu. Min käresta vill att vi ska resa på en solsemester en vecka till nåt sydligare land. Vore ju iofs trevligt. Dock så innebär det att jag får skjuta upp 2-3 villhövliga klockköp kanske 2-3 månader. Det är inte lätt att vara klockoholist...😟
Dock så är det nu bara 5 arbetsdagar till semestern och jag tar tidig kväll idag. Godnatt och tack för den här veckan!

20220717_191140.jpg
Ner till skogsbränder och inställda flyg?
Neeee
 

Pjoter

Panerai
2-Faktor
Söndagkväll och jag ligger och funderar över dilemmat jag har just nu. Min käresta vill att vi ska resa på en solsemester en vecka till nåt sydligare land. Vore ju iofs trevligt. Dock så innebär det att jag får skjuta upp 2-3 villhövliga klockköp kanske 2-3 månader. Det är inte lätt att vara klockoholist...😟
Dock så är det nu bara 5 arbetsdagar till semestern och jag tar tidig kväll idag. Godnatt och tack för den här veckan!

20220717_191140.jpg
Ska man välja mellan en solsemester och ett klockinköp så är valet enkelt⏰
 

Anarch

Cartier
2-Faktor
Någonstans i Vasastan. Porten till höger skulle kunna vara Lärkstan , men eftersom jag kan alla deras fastigheter samt att huset till vänster är för enkelt säger jag Vanadisgatan .Jag borde veta?

Vasastan är rätt. Men inte Lärkstan. Ett tips är att dechiffrera den lite suddiga utsikten.
 
Topp