• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Chipsonsdag med Rollen
IMG_20220727_212929326.jpg

IMG_20220728_022514.jpg

Ligger i totalt lidande på ett golv lika hårt som diamant i flygplatsen vid Stavanger. På grund av förseningar med flyg som resulterat i missandet av andra flyg så läggs det på ytterligare 48h sömndepriverad restid på hemresan från semestern. Tanken var ju att komma hem utvilad

Vaknade mitt i en gisslansituation, ”jag vill ha samma klocka pappa, jag vill ha samma klocka pappa!” ropades det.
77157BB2-827D-4DD8-997B-D491AAA3BF29.jpeg

Nu har frun lovat dottern att vi ska titta på en klocka till henne idag, men svårt att hitta bra storlek åt en 3 åring. Men flikflak borde funka

IMG_0882.jpeg

Godmorgon. 28 juli och morgonkaffet slut ! Idag har frun och jag "bröllopsdag" så vi tänkte göra en utflykt och bara ha det bra idag. 21 år sedan vi gifte oss, dock tillsammans sedan 1986.Ha´re bäst// :pompus: (Äktenskapet är en middag som börjar med desserten.// Henri Toulouse-Leutrec)

Tillbaka
Topp