Grått var snyggt, men säger nog ändå att svart var lite vassare!
Jag gillade båda, men velar vilken jag gillar bäst! Blir ju inte enklare när ni säger olikaSvart var snyggt, men säger nog ändå att grått var lite vassare!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grått var snyggt, men säger nog ändå att svart var lite vassare!
Jag gillade båda, men velar vilken jag gillar bäst! Blir ju inte enklare när ni säger olikaSvart var snyggt, men säger nog ändå att grått var lite vassare!![]()
Oj vilken orgel ! Är det en öppen 16:fotare på sidorna?Visste att det var dyrt på Island men här fick jag en riktig chock !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vackra Kallekrona!Ute och åker båt nummer två för idag
![]()
![]()
Luminoren är så cool! är den tung/bekväm längre stunder?Tillbaka vid bryggan efter en dag på sjönNu hem och tända grillen
(Bella aka sälen i vattnet på andra sidan bryggan
)
![]()
Grått!Testar band på Candinon. Vad tycks, svart eller grått tropic?
![]()
![]()
Jag röstar på grått!!Testar band på Candinon. Vad tycks, svart eller grått tropic?
![]()
![]()
Svart!Testar band på Candinon. Vad tycks, svart eller grått tropic?
![]()
![]()
Riktigt nice!Men titta vad som låg i lådan då man kom hem![]()
![]()
Vet inget om orglar men just den här har 5275 pipor.Oj vilken orgel ! Är det en öppen 16:fotare på sidorna?
Testar band på Candinon. Vad tycks, svart eller grått tropic?
![]()
![]()