Med största sannolikhet har det förvarats explosiva varor här någon gång. //Klurar över varför det står ett skumt betonghus mitt i skogen
![]()
![]()
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Med största sannolikhet har det förvarats explosiva varor här någon gång. //Klurar över varför det står ett skumt betonghus mitt i skogen
![]()
![]()
![]()
Nåt skumt är det. Det har funnits både el och teleanslutning dit i alla fall..Med största sannolikhet har det förvarats explosiva varor här någon gång. //![]()
Så länge designen är med mening så är allt okNär man har 3åring som personlig designer som "gör" egna kläder![]()
![]()
En bekant fick ”oväntat besök”. Hon stod i köket när en björnhanne gick igenom ytterdörren. Som tur bor hon i ett äldre hus med kallfarstu och dubbla dörrar.Kanske ett björnsäkert hus? Brukar tänka på det när jag ser på Alaskaprogrammen, bl.a. "Alaskan bush people" och "Last alaskans", där ett konstant hot är att grizzlybjörnar bryter sig in. Vilket händer av och till. Ett betonghus med ståldörr skulle lösa problemet!
Den där var inte dum! Ref??Vi spanar på säsongens första ispass.
Snart drar det igång.. ständig ångest och blödande magsår
![]()
Den där var inte dum! Ref??
Ja, var annars ?Island?
Här har du förövrigt några fler bilder med både sol och utanDen där var inte dum! Ref??
KingHär har du förövrigt några fler bilder med både sol och utan
Om du nu vill ha det
![]()
![]()
![]()
![]()
Och där kom matenVäntar på mat. Efter besök hos krons, nymans och andra klockbutiker i huvudstaden uppskattar jag @Nymans Ur 1851 Västerås ännu mer. Inget ont om butikerna i Stockholm men butiken i Västerås måste vara den trevligaste i Sverige
![]()